Subject: RE: Turismiseaduse muutmise väljatöötamiskavatsus
From: "EKYL" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Kati Kikas - MKM" <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Aug 2026 12:00:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Edastan digitaalselt allkirjastatud vastuskirja Eesti Korteriühistute Liidu 
poolt.

Lugupidamisega

Maire Jõenurm

EKÜL sekretär

6275740

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 18, 2026 10:39 AM
To: Tallinna Linnavalitsus <[email-masked]>; Eesti Hotellide ja 
Restoranide Liit <[email-masked]>; Eesti Spaa Liit <[email-masked]>; MTÜ 
Eesti Maaturism <[email-masked]>; Eesti Kaubandus-Tööstuskoda 
<[email-masked]>; Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon 
<[email-masked]>; Eesti Majutajate Liit <[email-masked]>; EKYL 
<[email-masked]>; Eesti Kinnisvarafirmade Liit <[email-masked]>; Vanalinna Selts 
<[email-masked]>; Vanalinna Ettevõtjate Ühing 
<[email-masked]>; Lõuna-Eesti Turismiklaster 
<[email-masked]>; SA Harju Ettevõtlus- ja Arenduskeskus 
<[email-masked]>; Hiiu ja Saare maakonna Rohesaarte DMO 
<[email-masked]>; Kesk-Eesti DMO <[email-masked]>; Virumaa 
DMO <[email-masked]>
Subject: Turismiseaduse muutmise väljatöötamiskavatsus

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Turismiseaduse muutmise väljatöötamiskavatsus lühiajalise üürituru 
korrastamiseks

Registreerimise kuupäev: 16.06.2026

Registreerimise number: 2-1/2158-1.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee