Subject: RE: [VÄLINE] (tähtaeg 01.04.2026) Korrakaitseseaduse muutmise seaduse eelnõu esitamine kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks
From: "Eesti Kiirabi Liit" <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Apr 2026 10:26:43 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Eesti Kiirabi Liit annab Korrakaitseseaduse muutmise seaduse eelnõule 
kooskõlastuse. Eesti Kiirabi Liit leiab, et antud seadusemuudatused on 
vajalikud ja ajakohased tänapäeva maailmas ja võimaluste juures.

Parimate soovidega,

Tuuli Paju

Eesti Kiirabi Liidu juhatuse esimees

Tel +372 53847431

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: SiM info <[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 11, 2026 9:33 AM
To: Eesti Tervishoiutöötajate Kutseliit <[email-masked]>; Eesti 
Arstide Liit <[email-masked]>; Eesti Õdede Liit <[email-masked]>; 
Eesti Erakorralise Meditsiini Arstide Selts <[email-masked]>; Eesti 
Kiirabi Liit <[email-masked]>; Eesti Psühhiaatrite Selts <[email-masked]>; 
Tallinna Tervishoiu Kõrgkool <[email-masked]>; nooruse <[email-masked]>
Subject: [VÄLINE] (tähtaeg 01.04.2026) Korrakaitseseaduse muutmise seaduse 
eelnõu esitamine kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks

SISEMINISTEERIUM

Eelnõu kooskõlastamise ja arvamuse esitamise tähtaeg 01.04.2026.

Teile on saadetud Siseministeeriumi dokumendihaldussüsteemi DELTA kaudu 
dokument "Korrakaitseseaduse muutmise seaduse eelnõu esitamine 
kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks", mis on registreeritud 
10.03.2026 numbriga 1-6/3421-1.

Kontaktinfo

E-N 8.00-16.45, R 8.00-15.30
aadress: Pikk 61, 15065 Tallinn
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
telefon: 612 5024

Hoiatus! Kiri on saadetud väljaspoolt Kiirabi. Tundmatu saatja korral palume 
linke ja faile mitte avada. Kahtlaste kirjade puhul teavitage IT-osakonda 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Kasutustingimused. Kirjas esitatud teabe omanik on Sihtasutus Tartu Kiirabi, 
kui viidatud ei ole teisiti. Teabe kasutamine on lubatud ametialasel 
eesmärgil kirja sisuga määratud adressaadile. Teisele isikule ja teisel 
eesmärgil on teabe kasutamine keelatud.
Terms of use. The owner of the information provided in the letter is the 
Tartu Ambulance Foundation, unless otherwise indicated. The use of the 
information is permitted for professional purposes by the addressee 
specified in the content of the letter. The use of the information by 
another person and for another purpose is prohibited.