Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Oct 2024 16:52:52 +0300

Tere!

Mulgi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/25936 
aadressile Viljandi maakond, Mulgi vald, Penuja küla, Posti (Penuja PNU 
väljakolimine) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada pädeval asutusel. Kas 
tegemist on teekaitsevööndiga?

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27141286>  (menetlus nr: 
455738), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Mulgi Vallavalitsus) või menetleja (ARVIDS TISLER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister