Subject: C-164/25
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>,Merle Järve, <[email-masked]>,Käddi Tammiku, <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Apr 2025 13:14:26 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/169
Kohtuasja number: C-164/25
Vastuse kuupäev: 25.04.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: füüsilisele taristule juurdepääsu tagamise tingimused; kiire
elektroonilise side võrkude kasutuselevõtukulude vähendamise meetmed;
vaidluse alternatiivse lahendamise menetlus; õigus pöörduda kohtusse
Õiguslikud vormid: direktiiv 2014/61/EL; EL põhiõiguste harta artikkel 47

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8110

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium