Subject: Vääna külas Kumna tee 7, Väike-Lembi ja Lubja maaüksuste ning lähiala detailplaneeringu eelnõu (eskiislahenduse) avaliku väljapaneku ja selle tulemuste arutelu teade
From: "Kaisa Pagil" <[email-masked]>
To: "Keskkonnaamet" <[email-masked]>, <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>
Date: Thu, 28 May 2026 15:37:22 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Anname teada, et Vääna külas Kumna tee 7 (katastritunnus 19801:001:3464), 
Väike-Lembi (katastritunnus 19801:011:0468) ja Lubja (katastritunnus 
19801:001:3394) maaüksuste ning lähiala detailplaneeringu eelnõu 
(eskiislahenduse) avalik väljapanek toimub 19.06.2026–19.07.2026 k.a.

Planeeringuga saab tutvuda Harku vallamajas (Teenuste 2, Tabasalu alevik) 
lahtioleku aegadel, Vääna raamatukogus (Väänamõisa tee 1, Vääna küla, Harku 
vald, Harjumaa) lahtioleku aegadel, veebilehel www.harku.ee, 
detailplaneeringute kaardirakenduses ja otselingil 
kaart.harku.ee/DP/241125_519/avalik.

Ettepanekuid ja/või vastuväiteid detailplaneeringu kohta ootame e-kirja teel 
aadressile [email-masked] või posti teel Teenuste 2, Tabasalu alevik, Harku 
vald 19.06.2026–19.07.2026 k.a.

Üldplaneeringut muutva detailplaneeringu eelnõu (eskiislahenduse) avaliku 
väljapaneku tulemuste avalik arutelu toimub 27.08.2026 kell 17.00 Harku 
vallamajas.

Lugupidamisega

Kaisa Pagil
assistent

  _____

Harku Vallavalitsus
Teenuste tn 2, Tabasalu
Harku vald
Mob: 55539321
 <https://www.harku.ee/> www.harku.ee
 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt 
parandada oma teenuseid. Ette tänades.
Tagasiside vorm on leitav 
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> 
SIIT