Subject: [Webdesktop: Incoming document] Informatsiooni küsimine
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 May 2026 11:55:01 +0300

Reg. number: 13.2-1/2874
Reg. kuupäev: 11.05.2026
Sisu: Pakistani kodanike kohta Eestis.

Tere

Palun teie sisendit vastamaks Pakistani saatkonna teisele küsimusele lisatud 
noodis.
Esimene küsimus on siseministeeriumi pädevuses ja küsin infot sealt.

Tänan,

-- 
Karen Tikenberg
[email-masked]

*** TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult 
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks 
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata 
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui 
Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest 
kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

*** ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.