Subject: FW: Ajutise ristumiskoha lepingu 7.1-1/25/3710-1 pikendamine
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jul 2026 15:22:38 +0300

Tere,

Palun mulle, olen varem tegelenud.

Tervitades

Merike

From: Märt Reha <[email-masked]>
Sent: Monday, July 27, 2026 3:10 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Ajutise ristumiskoha lepingu 7.1-1/25/3710-1 pikendamine

Tere

Suhtlesime eelmisel aastal ajutiste ristumiskohtade ehitamise teemal.
Ristumiskohad said valmis ehitatud ning saime neid edukalt taastamistööde
tarbeks kasutada. Lepingu (7.1-1/25/3710-1) kohaselt tuleb ehitatud
ristumiskohad hiljemalt 31.07.2026 likvideerida. Paraku oli eelmine sügis
äärmiselt märg ja  sademete rohke ning taastamistööd ei kulgenud ilma
probleemideta. RMK planeerib seal samal alal ka sel aastal mõningasi
lisatöid. Eelnevaga seoses oleks meil vaja veel ajutisi mahasõite
kasutada. Kas saame ajutiste ristumiskohtade likvideerimise kuupäeva veel
näiteks aasta võrra edasi lükata? Mõistan, et kirjutame üpris viimasel
minutil, kuid planeerimise ja kooskõlastuste protsess võttis kaua aega ja
lõplik otsus siiski lisatöid teha tuli alles hiljuti.

Tervitades

Märt Reha

Looduskaitse tööjuht

RMK looduskaitseosakond

+ 372 5691 9018

 <https://www.rmk.ee/>  <https://www.facebook.com/riigimets/>
<https://www.instagram.com/riigimets/>
<https://www.linkedin.com/company/rmk/posts/?feedView=all>
<https://www.youtube.com/@Riigimets>