Subject: Fwd: Teatis
From: "vahur oja" <[email-masked]>
To: "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Fri, 9 Feb 2024 16:14:21 +0200

Tere

Oleme saanud teilt lisatud kirja , mille kohta sooviks teatada, et Eesti 
teemaksu süsteem on nii

üles ehitatud, et neid kes kasutavad päevatasusid (rahvusvahelised autod), 
siis on see koormus

inimese mälule ja jälgimisvõimele, kuna tasusid makstakse kontorist, mitte 
ei tee seda autojuhid.

Kui aasta jooksul tehakse tuhandeid selliseid päevatasusid, siis juhtub ikka 
ka eksimisi, siiski on meie

tasumise kindlusprotsent 99,99%, mida pean kõrgeks. 100% on see mille poole 
püüeldakse. Lääne-Euroopas

on kasutusel elektroonilised süsteemid, mis välistavad unustamise ja on 
õiglasemad, kuna mõõdavad läbitud

kilomeetreid. Näiteks meie kasutame tihti 26euro eest 7 kilomeetrit päevas 
(seismiskohast sadamasse),

teised sõidavad sama raha eest, või kui kasutavad kuupõhist maksu, 6 euro 
eest 300-500 kilomeetrit.

Eesti teemaks on fixtasu võtjate seas Euroopa kõige kallim.

-------- Forwarded Message -------- 
Subject: 	TeatisDate: 
Wed, 7 Feb 2024 13:47:46 +0200From: 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
To: 	AKTSIASELTS ALLANDO TRAILWAYS  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Teatis autovedudel tuvastatud teekasutustasu maksmise nõuete 
rikkumiste kohta

Registreerimise kuupäev: 07.02.2024

Registreerimise number: 4-3/24/60-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>