Subject: Teavitus ürituse toimumisest Pühajõe Motokeskuses 4.–5. juulil 2026
From: "Martin Toovis" <[email-masked]>
To: "PPA Info" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jun 2026 16:05:08 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Anname teada, et 4.–5. juulil 2026 toimub Pühajõe Motokeskuses,Krossi 
kinnistul,  Pühajõel, Jõhvi vallas motokrossivõistlus Pühajõe motokross 
2026.

Laupäeval, 4. juulil, toimub motokrossi Eesti noorte karikavõistluste IV 
etapp ning pühapäeval, 5. juulil, jätkub võistlus täiskasvanute ja suuremate 
masinaklassidega. Mõlemal võistluspäeval algavad stardid kell 11.00.

Ürituse korraldaja on Pühajõe MK.
Korraldajaklubi esindaja: Martin Toovis
Telefon: +372 5175 388

Võistlus toimub ainult  Pühajõe Motokeskuse territooriumil. Kohapeal on 
tagab turvalisuse võistluse korraldusmeeskond. Ürituse  meditsiiniline 
valmisolek (kaks kiirabibrigaadi Medical Service Estonia) vastavalt 
võistlusjuhendile ja Eesti Mootorrattaspordi Föderatsiooni nõuetele.

Palume võtta käesolev teavitus teadmiseks.

Lugupidamisega

Pühajõe MK
Martin Toovis
tel +372 5175 388