Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jun 2026 18:17:35 +0300

Rae Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/00329 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Jüri alevik, Aaviku tee 39 (Üksikelamu) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Saadame uuesti kooskõlastamiseks seoses sellega, 
et tingimuslik kooskõlastus on antud 21.06.2024 ning kooskõlastuses on 
toodud, et kooskõlastus kehtib kaks aastat. Ühtlasi on toodud, et kui kahe 
aasta jooksul ei ole kasutusluba antud, tuleb Transpordiamet uuesti kaasata. 
Palume kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku § 54 lg 6 p 1.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27901955>  (menetlus nr: 
410689), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MARCHELLO MITT) poole.