Subject: EÕL tagasiside dokumendile "VTK kooskõlastamine - tervishoiu ja sotsiaalvaldkonna integratsioon”
From: "Laura Keidong" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Aug 2025 10:35:34 +0300

Tere

Edastan manuses EÕL tagasiside dokumendile “VTK kooskõlastamine - tervishoiu 
ja sotsiaalvaldkonna integratsioon”.

EÕL ei kooskõlasta edastatud VTK-d.

Parimate soovidega

Laura Keidong

EÕL president

e-mail : [email-masked]

telefon : + 372 56001856

 <http://www.ena.ee> www.ena.ee

From: Info <[email-masked]>
Date: Thursday, 10. July 2025 at 16:20
To: Juhatus <[email-masked]>
Subject: Väljatöötamiskavatsuse kooskõlastamine

  _____

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 10, 2025 4:18:55 PM
To: Tervise Arengu Instituut <[email-masked]>; Eesti Perearstide Selts 
<[email-masked]>; Eesti Haiglate Liit <[email-masked]>; Eesti 
Puuetega Inimeste Koda <[email-masked]>; Eesti Arstide Liit 
<[email-masked]>; Info <[email-masked]>; Riigikogu sotsiaalkomisjon 
<[email-masked]>; Eesti Esmatasandi Tervisekeskuste Liit 
<[email-masked]>; Eesti Rehabilitatsiooniasutuste Liit <[email-masked]>; Eesti 
Taastusarstide Selts <[email-masked]>; Eesti Füsioterapeutide Liit 
<[email-masked]>; Eesti Psühhiaatrite Selts <[email-masked]>; Eesti Eripedagoogide 
Liit <[email-masked]>; Eesti Loovteraapiate Ühing 
<[email-masked]>; Eesti Logopeedide Ühing <[email-masked]>; Eesti 
Psühholoogide Liit <[email-masked]>; Eesti Kogemusnõustajate Koda 
<[email-masked]>; Eesti Insuldipatsientide Selts 
<[email-masked]>; Eesti Muusikaterapeutide Ühing 
<[email-masked]>; Eesti Tervisedenduse Ühing <[email-masked]>; 
Eesti Tegevusterapeutide Liit <[email-masked]>
Subject: Väljatöötamiskavatsuse kooskõlastamine

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu väljatöötamiskavatsus kooskõlastamiseks.

Tagasisidet ootame 31. augustiks

Pealkiri: VTK kooskõlastamine - tervishoiu ja sotsiaalvaldkonna 
integratsioon

Registreerimise kuupäev: 10.07.2025

Registreerimise number: 1.2-1/1834-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee