Subject: Ehitamise alustamise teatis - Rapla-Aranküla kergliiklustee
From: Henri Gostsõllo <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: 'Gert Küling' <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Jul 2024 10:35:27 +0300

Tere!

Käesolevaga teavitame, et Nordpont OÜ alustab Rapla Vallavalitsuse
tellimusel kergliiklustee ehitusega riigimaantee 20143 Rapla-Aranküla km
0,02-0,77 ääres.

*         Ehitis

Riigitee 20143 Rapla-Aranküla km 0,02-0,77 jalgratta- ja jalgtee ehitus
koos tänavavalgustuse rajamisega

*         Tööde periood

01.08 – 30.11.2024

*         Omanikujärelvalve teostaja

P.P.Ehitusjärelevalve OÜ, reg 11270056

Urmas Koks 5623 0727

*         Töövõtja

Nordpont OÜ, reg 12583892

Henri Gostsõllo 5650 2500

Lisas esitame ehitusaegse ajutise liikluskorralduse joonised
kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Henri Gostsõllo | Ehitusjuht

Nordpont OÜ

Madara 25, 10612, Tallinn

+372 6 403 360

+372 56 502 500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]