Subject: Kirja edastamine
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, "Kairi Ani - RAM" <[email-masked]>
Cc: Keilin Tammepärg (ITL) <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jul 2026 12:29:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
3.07.2026 kirja nr 6.1-1/128 „Arvamus tulumaksuseaduse muutmise ja sellega
seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu kohta“.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.itl.ee/> www.itl.ee