Subject: FW: 25-55-29. Hundikopli ja Oravakopli liitumine madalpingel.
From: "Irina Gering" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Aug 2026 14:34:03 +0300

Tere.

Täname kirja eest.

Parandused on tehtud.

Palume kooskõlastada.

Lugupidamisega

Irina Gering

Kliendihalduse spetsialist

mob +372 5919 7247 | e-mail:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/> 
www.pluvo.ee

From: Annika Matson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 24. august 2026 16:28
To: Irina Gering <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 25-55-29. Hundikopli ja Oravakopli liitumine madalpingel.

Tere

Edastan tähelepanekud Oravakopli ja Hundikopli kinnistute elektriliitumis 
projektile riigitee nr 11244 Kiisa-Maidla tee km 3,66–3,95 teemaal ja tee 
kaitsevööndis.

*	Palun viia puurimiskaevikud sellisele kaugusele kraavi nõlvast, et puuduks 
vajadus teekraavi nõlvade taastamiseks.
*	Asendiplaani viites viitate ristumisel riigiteega pikiprofiili joonisele 
AS-4, kuid joonis AS-4 kannab nimetus ristmevälja joonis. Palun ühtlustada.
*	Ristumine Metsakopli teega teostada kinnisel meetodil. Transpordiameti ja 
huvitatud isiku vahel on 2024 aastal sõlmitud ristumiskoha ehitamise leping. 
Ristumiskoht ei ole veel Transpordiametile üle antud.
*	IKÕ plaanilt eemaldada puurimiskaevikud ja maakaabli kinnisel meetodil 
paigaldamise tingmärgid. Tulenevalt asjaolust, et Transpordiameti maade 
osakond kooskõlastab projektile lisatud isikliku kasutusõiguse plaani enne 
planeerimise osakonna poolt projektile kooskõlastuse väljastamist, võib 
isikliku kasutusõiguse plaanile lisanduda veel märkusi.
*	Lisage asendiplaanile puurimiskaeviku kaugus kraavi nõlvast Tulilille 
(72501:001:0338) kinnistul.
*	Edastage palun asendiplaani joonis .dwg formaadis.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Irina Gering <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 3, 2026 1:30 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: 25-55-29. Hundikopli ja Oravakopli liitumine madalpingel.

Tere.

OÜ Pluvo Eesti tegeleb Hundikopli ja Oravakopli elektrivarustuse 
projekteerimisega OÜ Elektrilevi tellimusel.

Projekti raames on projekteeritud kuni 1 kV maakaabelliin kinnisel meetodil 
üle 11244 Kiisa-Maidla tee Tulilille kinnistule.

Kahjuks ei olnud võimalik projekteerida täisnurgaga maakaabli üleminekut üle 
sõidutee, sest Suur-Evardi kinnistu omanikud ei andnud nõusolekut kaabli 
paigaldamiseks oma kinnistule.

Palume kooskõlastada projektlahendus.

Lugupidamisega

Irina Gering

Kliendihalduse spetsialist

mob +372 5919 7247 | e-mail:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/> 
www.pluvo.ee