Subject: Cold Trade pöördumine
From: "Taivo Ruus" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Sep 2025 18:55:16 +0300

Tere!

Käesolevaga edastan Cold Trade OÜ nimel pöördumise seoses 
Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa maantee Peetri-Vaida lõigule planeeritava PEETRI 
tunneli ja jalg- ning jalgrattateede ühendamise kavatsusega Krati tee 8 
piirkonnas.

Palun kinnitage dokumendi saamist vastuskirjaga.

Lugupidamisega

Taivo Ruus

vandeadvokaat

tel: +372 50 222 99

e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kaupmehe 10-11, Tallinn 10114

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed. Juhul, kui Te ei ole 
Advokaadibüroo Ruus & Veso e-kirja määratud adressaat, palume Teid 
viivitamatult meile helistada ja e-kiri koos lisadega kustutada. Käesoleva 
e-kirja avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle sisu muul viisil 
kasutamine on rangelt keelatud.

This email and its attachments are confidential. If you are not the 
designated recipient of an e-mail from Advokaadibüro Ruus & Veso, please 
call us immediately and delete the e-mail with attachments. Disclosure, 
copying, distribution or any other use of the contents of this e-mail is 
strictly prohibited.