Subject: RE: Kanepi vallas Erastvere külas Harudevahe kinnistu ajutise ristumiskoha lepingu pikendamisest
From: "Eero Timmermann Eftar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,'Herkki Rõõm' <[email-masked]>
Cc: "'tauri sokk'" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Oct 2024 11:57:36 +0300

Tere!

Vastuseks Transpordiameti kirjale 27.09.2024 nr 7.1-1/24/16789-9

Kaenpi Energia OÜ nõustub Transpordiameti poolt etteantud tingimustega 
lepingu pikendamise osas.

-- 

Lugupidamisega

Eero Timmermann

Juhatuse liige

+372 50 35 362

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Eftar OÜ

Aardla 23E 50110,

Tartu linn

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: reede, 27. september 2024 14:22
To: Kanepi Energia OÜ <[email-masked]>
Subject: Kanepi vallas Erastvere külas Harudevahe kinnistu ajutise 
ristumiskoha lepingu pikendamisest

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Kanepi vallas Erastvere külas Harudevahe kinnistu ajutise 
ristumiskoha lepingu pikendamisest

Registreerimise kuupäev: 27.09.2024

Registreerimise number: 7.1-1/24/16789-9.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.