Subject: Vs: Haldusmenetluse alustamisest teavitamine
From: "Ralf Laanisto" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Cc: "Jana Aguraiuja" <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Oct 2024 12:30:16 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Olen hoone haldusjuht ja edastan teile volikirja kasutamaks
ohutusportaali.

Ralf Laanisto

Haldusjuht

M: +372 55 612 137

E: [email-masked]

 <https://www.facebook.com/ForusEesti>
<https://www.linkedin.com/company/forus-grupp/>
<https://www.instagram.com/forus_eesti/>

From: Päästeameti Ohutusportaal <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, October 8, 2024 3:51 PM
To: property <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Haldusmenetluse alustamisest teavitamine

Tere

Päästeamet edastab Teile teate alustatud haldusmenetlusest nr
7.2-6-2024-1773 (Harju maakond, Harku vald, Tiskre küla, Liiva tee 61).
Teate avamiseks sisenege
<https://ohutusportaal.paasteamet.ee/hm/message/0bbebb57-e56a-4467-9753-a9
27c56c0ce7> https://ohutusportaal.paasteamet.ee/hm.

Teade tehakse Teile teatavaks käesoleva kirja saamisega.

Juriidilise isiku puhul näeb haldusmenetluse andmeid isik, kellel on
Äriregistris ettevõtte või asutuse esindusõigus või on ohutusportaalis
määratud juriidilise isiku poolt volitatud esindajaks.

Kiri on saadetud automaatselt, palume sellele mitte vastata.

Lugupidamisega

Päästeamet

Jana Aguraiuja
Põhja päästekeskus
ohutusjärelevalve büroo
Ohutusjärelevalve büroo kontaktid
<https://www.rescue.ee/et/inspektorite-kontaktid>

Turvalisus algab igaühest endast!

 <https://www.rescue.ee/et/strateegia>