Subject: Ed: Katseprotokoll
From: "Paul Mesek" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 27 May 2026 13:02:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupidamisega

Paul Mesek

Tallinna Järveotsa Gümnaasium

Haldusjuht

tel 6180115

  _____

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saadetud: kolmapäev, 27. mai 2026 13:01
Adressaat: Paul Mesek <[email-masked]>
Teema: Katseprotokoll

Lugupeetud klient
Teie poolt tellitud analüüsid on valmis.
Katseprotokollid on lisatud manusena.
NB! Arve on Teile saadetud e-arvetekeskusesse.

Meeldivat koostöö jätku soovides

Rahvatervise labor
+372 794 3600
[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

  <https://vm.ee/sites/default/files/signatuuri_logo.jpg>

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.

This e-mail is confidential and meant for use by the person named in the
letterhead. Any use in any way or copying of it by a person not marked as
the addressee thereof is prohibited. If you have got this e-mail by
mistake, please notify of it the sender without delay and delete the
received e-mail together with all its attachments.