Subject: FW: Jüri ring
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Aug 2025 13:33:36 +0300

From: Janno Vilberg <[email-masked]>
Sent: Tuesday, August 5, 2025 1:30 PM
To: Egle Meelind <[email-masked]>
Subject: FW: Jüri ring

Tere,

Palun registreerida deltasse. Vastajaks jääksin ma ise. Ettepanekute
esitamiseks Tarmo Mõttus, Mart Michelis. Teadmiseks Martin Lengi, Janno
Sammul, Johann Peetre, Maria Pashkevich

Tervitades

Janno Vilberg

From: Ülli Reimets <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, August 5, 2025 11:09 AM
To: Janno Vilberg <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Jüri ring

Manus jäi maha.

From: Ülli Reimets
Sent: Tuesday, August 5, 2025 11:07 AM
To: Janno Vilberg < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Jüri ring

Tere, Janno!

Kirjutan, kuna olen mures Jüri ringil järjest kasvava
liikluskindlustusjuhtumite arvu pärast. Sõidukite kiirused on ringil ning
peale ja maha sõitudel suhteliselt suured, mis teeb olukorra ohtlikumaks.

Jüri ringi juhtumitest kaks kolmandiku on tagant otsasõidud (tänavu isegi
rohkem), õnnetusi juhtub rohkem lumevabal ajal märts kuni september ja
vastutava poole sõidukite seas on N3 kategooria sõidukite osa suurem (11
%) kui kõigi juhtumite seas (6 %).

Lisan manusesse faili Eestis toimunud juhtumite statistikaga (mida iga
kvartali lõpus teeme), kuhu on lisatud eraldi leht ka Jüri ringi kohta.

Kas Jüri ringil toimuvate juhtumite vähendamiseks on võimalik midagi ette
võtta?

Liikluskindlustuse kindlustusjuhtumite andmed pärinevad Eesti
liikluskindlustuse registrist seisuga 28.07.2025, andmed ei sisalda
vabatahtliku sõidukikindlustuse (kaskokindlustuse) juhtumeid.
Liikluskindlustuse registri andmed täienevad pidevalt, seega ei pruugi
erineva ajahetke väljavõtted kattuda. Andmete kasutamise ja avaldamise
eeltingimuseks on viitamine andmete allikale ja väljavõtte aastale,
näiteks "Eesti Liikluskindlustuse Fond (LKF) 2025".

https://kaart.lkf.ee/ on võimalik liikluskindlustusjuhtumite andmeid alla
laadida ja ise analüüse teha.

Heade soovidega

Ülli Reimets

Kahjuennetuse valdkonna juht

Eesti Liikluskindlustuse Fond / Eesti Kindlustusseltside Liit

e-kiri: [email-masked] <mailto:[email-masked]> , tel: 50 27 693