Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 13 May 2026 12:01:58 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusteatist 
nr 2611301/05371 aadressile Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Kaarepere küla, 
Kaarepere raudteejaam // Kassinurme küla, Kaarepere raudteejaam // 
Tapa-Tartu 380,8-390,6 km // Pikkjärve küla, Tapa-Tartu 392,5-395,3 km // 
Tapa-Tartu raudtee R1 // Tapa-Tartu raudtee R2 // Uus-Pikkjärve 
(Jõgeva-Kaarepere JV KM 385,151 – Kaarepere jaam – Kaarepere-Tabivere JV KM 
395,449 CCS) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 48 lg 4 p 2 edastab 
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) kooskõlastamiseks 
Jõgeva-Kaarepere-Tabivere CCS kaablite kasutusloa taotluse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27850166>  (menetlus nr: 
546678), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KRISTI RUUL) 
poole.