Subject: Re: Juhtkomisjoni ja -rühma liikmete nimetamine
From: Raivo Küüt <[email-masked]>
To: "Melissa Anson" <[email-masked]>
Cc: "Martin Tulit" <[email-masked]>, "Enel Pungas" <[email-masked]>, "Ilmo Au" <[email-masked]>
Date: Fri, 24 May 2024 18:05:00 +0300

Tere,

Arutasime selle SiM juhtkonnas läbi ning otsus on, et nii juhtkomisjonis kui 
ka lõimumise programmi juhtrühmas hakkab SiM esindajaks Martin Tulit.

Lugupidamisega

Raivo Küüt
rahvastiku ja kodanikuühiskonna
asekantsler
Siseministeerium

+372 504 6002 / +372 612 5010
[email-masked]

On 22. May 2024, at 10:41, Melissa Anson <[email-masked]> wrote:

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere, Raivo!

Palun veel viimase asjana, et esitaksite SiM poolt nö ametliku juhtkomisjoni 
liikmete määramise avalduse. Kuna võtan lähiajal ette (arengukava) 
juhtkomisjoni koosseisu uuendamise, siis kasutan hetkel võimalust sinult 
selleks sisendit saada. Samas pöördumises võiksite siis nimetada ka 
(lõimumisprogrammi) juhtrühma liikme.

Jõudu uutes väljakutsetes!

Melissa Anson

-----Original Message-----
From: Raivo Küüt <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 22, 2024 10:35 AM
To: [email-masked]; Martin Tulit <[email-masked]>
Cc: Maia Eskla <[email-masked]>; Ilmo Au 
<[email-masked]>; Enel Pungas 
<[email-masked]>; Eda Silberg <[email-masked]>; Melissa 
Anson <[email-masked]>; [email-masked]; [email-masked]; 
[email-masked]; Pexip Meeting <[email-masked]>; Emily Muljar 
<[email-masked]>
Subject: Re: Mitteametlik SidEst töögrupp - täna kell 16.00

Tere,

Olen siirdumas uutele väljakutsetele ja tõmban jooni alla praegustele 
tegemistele. Sisuliselt olen juba asjad üle andnud.

Seoses eeltooduga, palun SiM poolt lisda sellesse ringi Martin Tulit 
([email-masked]) ja ühtlasi eemaldada mind.

SiM i jäävad selles formaadis esindam Martin, Enel ja Ilmo. Vastavalt oma 
valdkondadele. Ning vastavalt vajadusele kaasatakse kas kantsler või mõni 
asekantsleritest.

Kantsleri vastutusalasse liigub kodanikuühiskond ja usuasjad elik 
Kogukondlik Eesti. Nutikas rahvastikuarvestus liigub varade asekantsleri 
vastutusalasse.

Aitäh teile kõikidele, oli meeldiv ja inspireeriv sõit.👌
Ma tänasel kohtumisel ei osale🤓

Lugupidamisega

Raivo Küüt
rahvastiku ja kodanikuühiskonna
asekantsler
Siseministeerium

+372 504 6002 / +372 612 5010
[email-masked]

On 22. May 2024, at 10:16, Liina Viies <[email-masked]> wrote:

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Saadan tänase veebikoosoleku lingi. Päevakorras tagada töögrupile regulaarne 
infovahetus ehk kus oleme – mis teoksil. sh vaatame otsa 17.04.2024 
juhtgrupi koosolekul tehtud ettepanekutele:

a.           kutsuda juhtgruppi portfellide muutuse tõttu täiendavalt Ulla 
Saar Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium tööala valdkonna asekantsler

b.           vaadata järgmisel juhtgrupi kohtumisel arengukava mõõdikuid ja 
nende sisustamist

c.           strateegilises vaates kas tulenevalt praegusest geopoliitilise 
olukorrast vajavad valdkonna arengukavad täiendusi.

Lisan meeldetuletuseks 17.4 protokolli, kuhu on lisatud KUM 
parandusettepanekud.

AOB

Uus juhtkomisjoni koosolek – ettepanek leppida täpne aeg ja teema(d) kokku 
septembri mitteametlikul kohtumisel (kalendris 11.09 kell 16.00-17.00).

Jooksvad otsused, mis mõjutavad SiD arengukavas planeeritud tegevusi

(KuM, SiM, VM)  ________________________________

LIITU VEEBIST / JOIN FROM BROWSER

<https://join.vc.mofa.ee/webapp/#/?conference=[email-masked]&

muteMicrophone=true>

Liitu videokonverentsiseadmelt: [email-masked]

Testi oma ühendust

SIIN<https://join.vc.mofa.ee/webapp/m/TestCall/express>

Juhised ühendamiseks on

SIIN<https://docs.pexip.com/clients/using_webapp.htm>

Vajad abi? Kirjuta [email-masked]<mailto:[email-masked]>

pexip://[email-masked]

PXPS:-388d2244-28dd-4d3b-ba0d-37799c302403#

Tere!

Saadud tagasiside alusel, palume broneerida järgmise mitteametliku SiDEst 
töögrupi kohtumiseks  22.5.2024 kell 16.00.

Arutelu päevakorra ja veebikutse saadame enne sündmust.

Terv

Liina

      Liina Viies

Välisministeerium

üleilmse eestluse ja

kultuuridiplomaatia nõunik

T:  &#43;372 637 7156 M : &#43;372 56912000

LinkedIn: liina-viies<https://www.linkedin.com/in/liina-viies/>

Global Estonian<https://globalestonian.com/et>

________________________________
Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.