Subject: RE: Liiklusväline teabevahend
From: <[email-masked]>
To: "'Jaan Saia'" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 20 Feb 2024 16:48:18 +0200

Tere

Liiklusväline teabevahend on eemaldatud.

Lugupidamisega

Veiko Toom

Avantirent OÜ

Tel 51 51 959

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.avantirent.ee <http://www.avantirent.ee/>  - igas mõõdus abimehed!

From: Jaan Saia <[email-masked]>
Sent: Tuesday, February 20, 2024 2:50 PM
To: [email-masked]
Subject: Liiklusväline teabevahend

Tere

Teie andmetega liiklusväline teabevahendid on paigaldatud ilma riigitee
omanikuga kooskõlastamata riigitee nr 11345 Rahula - Saku km 6,89 riigitee
kaitsevööndisse sõidutee äärest 5 meetri kaugusele. Riigitee kaitsevöönd
ulatub äärejoonest 30 meetri kaugusele.

Eelkirjeldatud  liiklusvälised teabevahendid on vastuolus liiklusseaduse §
53 . Nimetatud paragrahvi lg 1 järgi annab liiklusvälise teabevahendi
paigaldamise loa tee kaitsevööndisse, tee omanik. Loa saamiseks tuleb
taotlejal esitada teabevahendi joonis ja paigutuse skeem.

Liiklusvälise teabevahendi omavolilise paigaldamisega seotud väärteo
kohtuväline menetleja on liiklusseaduse kohaselt Transpordiamet. Teele või
tee kaitsevööndi alale liiklusvälise teabevahendi paigaldamise eest tee
omaniku loata karistatakse juriidilist isikut Liiklusseaduse § 2615 lg 2
kohaselt rahatrahviga kuni 3200 eurot.

Kohustame Teid  eemaldama eelpool nimetatud teabevahendid liiklusseaduse §
53 lg 8 alusel riigitee teemaalt hiljemalt 22.02.2024. a

Selgitus omavolilise tegevuse kohta ja teavitus teabevahendite
eemaldamisest saatke Transpordiametile aadressil  [email-masked]
<mailto:[email-masked]>   hiljemalt 23.02.2024.a.

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80