Subject: Eesti Naistearstide Seltsi pöördumine
From: "Piret Veerus" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Sep 2025 18:59:06 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud Sotsiaalministeeriumi  uuringu
LASTE SAAMISE JA KASVATAMISE TOETAMINE:
ANALÜÜS JA ETTEPANEKUD
https://sm.ee/sites/default/files/documents/2025-08/Laste%20saamise%20ja%2
0toetamise_anal%C3%BC%C3%BCs%20ja%20ettepanekud_0.pdf
raporti koostajad

Eesti Naistearstide Seltsi (ENS) juhatus arutas ülalnimetatud analüüsi ja
selle põhjal tehtud ettepanekuid oma koosolekul 19.09.2025 pärast
avaldatud raporti juhuslikku leidmist Sotsiaalministeeriumi veebilehelt.

Juhime tähelepanu, et ehkki Eesti naistearstid on osalenud erinevatel
kohtumistel Sotsiaalministeeriumis, ei ole raporti tekst meiega
kooskõlastatud. Protesteerime seltsi nime kasutamise osas raporti
koostamise partnerorganisatsioonina ja soovime märkida, et sellisel kujul
seltsi nime kasutamine on meiega kooskõlastamata, kuna raportis olevate
seisukohtadega pole meil olnud võimalik eelnevalt tutvuda.

Lugupidamisega Piret Veerus,

ENS president.