Subject: FW: Ehituskeemia ja eestikeelne kasutusjuhend
From: "TTJA" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Jun 2024 17:13:47 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame pöördumise vastavalt kuuluvusele.

Lugupidamisega

Mariko Männa

teabehalduse nõunik

Digiteenuste osakond

Tarbijakaise ja Tehnilise Järelevalve Amet

667 2024

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Rannaste Priit (BSH GPU-ICS1) <[email-masked]>
Sent: Monday, June 17, 2024 10:14 AM
To: TTJA <[email-masked]>
Subject: Ehituskeemia ja eestikeelne kasutusjuhend

Tere,

Küsimus Eestis müüdava ehituskeemia ja kauba märgistamise kohta.

Tarbijakaitseseaduse pragrahvid 5 ja 6 ütlevad, et kaubal peab olema eesti
keelne kasutusjuhend, samas aga jae- ja hulgimüüjate sortimendis olevatel

ehituskeemia toodetel (silikoonid, pinnakattevahendid, liimid, jne)
eestikeelne kasutusjuhend puudub. Kuidas sellisest olukorras aru peaks
saama, kas ehituskeemiale on kasutusjuhendit vaja või ei ole?

Kind regards

Priit Rannaste
Nordic Strategic Buyer BSH_GPU-ICS1

BSH Home Appliances AB, Landsvägen 32, S-171 54 Solna
Mobile +3725137208
 <mailto:[email-masked]> [email-masked];
www.bsh-group.com

 <https://www.linkedin.com/company/bsh-home-appliances-group/life/>

BSH Home Appliances AB, Landsvägen 32, S-171 54 Solna; Chairman of the
Board of Directors: Norbert Klein; Board of Directors: Norbert Klein,
Christian Prenzel, Olivier Rothmann, Peter Bastar; Registered Office:
Stockholm, Registration Number: 556201-4182

This message is for the sole use of the intended recipient(s) and may
contain trade secrets or other confidential and privileged information.
Any unauthorized use, copy, disclosure or distribution is prohibited. If
you are not the intended recipient, please inform us immediately by reply
email and delete this message, including any attachment or copies thereof,
from your system.