Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Oct 2025 13:53:05 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2311271/00871 aadressile Põlva linn, Jaama tn 81 // Põlva 
maakond, Põlva vald 1 // 2 // Vahtra // Vanaküla tee 2 // Põlva vald, 18190 
Põlva-Vanaküla tee // Aiataguse // Herne // Himmaste küla // J. Hurda tee 17 
// 18 // 20 // Jakob Hurda tee L2 // Mihkli // Odra // Tartu-Petseri 
40,9-41,9 km // Tartu-Petseri 43,7-45,6 km // Terminali tee (Põlva (km 
42,680) ülesõidukoha automaatne foorisignalisatsioon) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab 
TTJA ehitusloa eelnõu kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27587520>  (menetlus nr: 
350036), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.10.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (BRITTA PERT) 
poole.