Subject: X tee teenuse avamine
From: "Tarmo Kiisler" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Cc: Külli Reinkubjas <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Sep 2025 09:49:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Soovime teenuse  EE/GOV/70000310/kr/Kinnistu_Lihtandmed_v3/v3 avamist.

Taotlus manuses.

Parimate soovidega

Tarmo Kiisler

IT-teenistuse juhataja

Pärnu Linnavalitsus

Suur-Sepa 16, 80098 Pärnu linn, Pärnu linn

5153373 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saatja: Piksel OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 17. september 2025 13:31
Adressaat: Külli Reinkubjas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Kinnistusregistri X-tee teenus Spokus

Tere

SPOKU-s on tekkinud vajadus vahetada välja kinnisturaamatu teenus
"Kinnistu_Lihtandmed" teise versiooni vastu: "Kinnistu_Lihtandmed_v3".
Vajadus seisneb selles, et esimene versioon "Kinnistu_Lihtandmed" tagastab
liiga palju andmeid, mis tekitab probleeme eesti.ee-s andmejälgijas ja
andmekaitse poole peal andmete liiasuse pärast. Seoses sellega tuleb teil
taotleda uute päringute avamist. Lisan kirjaga kaasa osaliselt täidetud
taotluse. Kontrollige/täiendage taotlust, allkirjastage ja saatke
aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Tervitades
Indrek Tääts