Subject: Kohtute infosüsteemi juurdepääs SKA
From: Kalli Mölder <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jun 2026 08:39:14 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadame E-toimiku keskkonda kohtute infosüsteemi (KIS) andmetele ligipääsu
taotluse Sotsiaalkindlustusameti töötajale Anne Proos. Täidetud
taotlusvorm manuses.

Palun anda teada, kui õigused antud.

Aitäh!

Lugupidamisega

Kalli Mölder

juhtivspetsialist (kasutajatugi)

arendus-ja finantsosakond

SKA kasutajatugi

Sotsiaalkindlustusamet

Kontakttelefon: +372 620 8318

e-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

See kiri ja manused võivad olla konfidentsiaalsed. Kui olete saanud kirja
eksikombel, ei tohi te selle alusel midagi ette võtta ega seda levitada.
Palun teavitage kirja saatjat eksitusest ning kustutage kiri.