Subject: "Riigitee 20 Põdruse-Kunda-Pada km 3,511 ja Rudja tee ning km 6,339 ja Katelametsa tee ristumiskohtade rekonstrueerimise põhiprojekt" töö nr PP-26-10 - projektikohase ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.
From: "Aleksandr Afanasjev" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 May 2026 10:18:56 +0300

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

„Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Essu küla, riigitee 20
Põdruse-Kunda-Pada km 3,511 ja Rudja tee ning Rakvere vald, Katela küla,
riigitee 20 Põdruse-Kunda-Pada km 6,339 ja Katelametsa tee ristumiskohtade
rekonstrueerimise põhiprojekt“ töö nr PP-26-10 - projektikohase
ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.

Vesine OÜ (reg.nr. 14025989) tellimusel on Teelahendused OÜ-l valminud töö
„Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Essu küla, riigitee 20
Põdruse-Kunda-Pada km 3,511 ja Rudja tee ning Rakvere vald, Katela küla,
riigitee 20 Põdruse-Kunda-Pada km 6,339 ja Katelametsa tee ristumiskohtade
rekonstrueerimise põhiprojekt“.

Kavandatava tegevuse eesmärgiks on RMK riigimetsa majandamiseks
juurdepääsuteede rekonstrueerimine Kunda metskond 229 katastriüksusele
(tunnus 19003:002:0204, sihtotstarve maatulundusmaa) ja Põlula metskond
148 katastriüksusele (tunnus 77001:001:0323, sihtotstarve maatulundusmaa).

DIGI-projekti saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/t2m0muzrj2e8g3z5pglk7/PP-26-10_Katela-teed-
RMK.zip?rlkey=c0h31mbnvm2anwilmhuervyv7
<https://www.dropbox.com/scl/fi/t2m0muzrj2e8g3z5pglk7/PP-26-10_Katela-teed
-RMK.zip?rlkey=c0h31mbnvm2anwilmhuervyv7&dl=0> &dl=0

Ette tänades ja teie vastust ootama jäädes.

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Tel: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]