Subject: Määrus HTM_22042025_m19
From: "Aira Alet" <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Thu, 24 Apr 2025 14:02:41 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

RTS § 10 lõike 3 alusel palume teha muudatus avaldatud määruses
<https://www.riigiteataja.ee/akt/124042025006>
https://www.riigiteataja.ee/akt/124042025006,

Ilmse eksituse tõttu on määrusega koos saadetud ka lisad 1 ja 2 mis
määruse juures digikonteineris olema ei peaks ja mida minister koos
määrusega ei allkirjastanud. Määrus ise on algsel kujul õige, kuupäev,
registreerimisnumber ega sisu ei ole muutunud.

Palun eemaldada määruse juurest lisad.

Lugupidamisega

Aira Alet
dokumendihalduse spetsialist
Dokumendihaldus- ja arhiiviteenuse osakond

Telefon: +372 56971967
 <http://www.rtk.ee/> www.rtk.ee
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  <https://www.rtk.ee/sites/default/files/RTK-mailijalus-173x71.jpg>

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.