Subject: IP7792 Linda-Inni keskpingeliini rekonstrueerimine, etapp 3, Antsla vald, Võrumaa
From: "Erik, Aap" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>, "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Sep 2025 19:27:12 +0300

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks Elektrilevi OÜ tellitud Linda-Inni keskpingeliini
rekonstrueerimise projekti. Tööde käigus asendatakse olemasoleval
keskpinge õhuliinil paljasjuhtmed kaetud juhtmetega, uutele juhtmetele
mittesobivad postid asendatakse uute postidega. Transpordiameti
hallatavatel maaüksustel ega ka kaitsevööndis uute rajatiste paigaldamist
ei toimu.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Aap Erik

Kagu piirkonna

Välisvõrkude vanemprojekteerija

Vilja 14c, Võru, 65605

Mob +372 5309 0199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.