Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 19 May 2025 16:14:17 +0300

Antsla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/10980 aadressile Võru maakond, Antsla vald, Tsooru küla, 25109 
Tsooru-Kangsti tee // 25248 Antsla-Sänna tee // Järve // Kuussalu // 
Lilleaia // Mustamäe tee // Parkla // Pillardi // Pärna // Roosipõllu // 
Tuulemäe // Vahe tee // Vahe tee L1 // Veski // Veskimäe (Passiivse 
elektroonilise side juurdepääsuvõrk EST-MIIL-414 (Tsooru)) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: sideehitise rajamine transpordimaal

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27381295>  (menetlus nr: 
487801), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.05.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Antsla Vallavalitsus) või menetleja (ESTER HOMMIK) poole.