Subject: RE: Õppuse korraldus teenus
From: "CR14 info" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Oct 2025 13:11:50 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Täname teid kutsumast osalema väikehankel ”Küberturvalisuse õppus 2026”.
Sellel korral me pakkumust ei esita. Loodame edaspidisele koostööle.

Lugupidamisega

Sihtasutus CR14 | Foundation CR14

info <mailto:[email-masked]> @cr14.ee

Rävala pst 14, Tallinn, Estonia

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, September 29, 2025 4:34 PM
To: RiskSight OÜ <[email-masked]>; CR14 info <[email-masked]>; CybExer
Technologies OÜ <[email-masked]>; Clarified Security OÜ
<[email-masked]>; BHC Laboratory OÜ <[email-masked]>;
Security Software OÜ <[email-masked]>
Subject: Õppuse korraldus teenus

You don't often get email from  <mailto:[email-masked]>
[email-masked].  <https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>
Learn why this is important

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi
Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Õppuse korraldus teenus

Registreerimise kuupäev: 29.09.2025

Registreerimise number: 5-6/7885.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
www.justdigi.ee

***CONFIDENTIALITY NOTE***

This email transmission and any documents accompanying this email
transmission contain information from CR14, which is confidential. The
information is intended only for the use of the intended recipient. If you
are not the intended recipient, you are hereby notified that any
disclosure, copying, distribution or the taking of any action in reliance
on the contents of this email information is strictly prohibited. If you
have received this email in error please notify us immediately by replying
to the email address set forth above. Many thanks.