Subject: RE: Projekti kooskõlastamine. Kivisilla tee 1 kaitsme nimivoolu suurendamine
From: "Egle Ninep-Kaselt" <[email-masked]>
To: Laur Kõiv <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Karl Robin Rimm" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jun 2026 23:58:27 +0300

Tere,

Edastan parandatud projekti manuses.

Maandusi TRAM maale ei ole projekteeritud.

Kuna antud projekti trassi paika saamine ja kooskõlastamine on väga väga
pikk protsess olnud, siis tänaseks on liitujatel projektiga kiire.
Seetõttu palume vastust antud parandustele enne 12.07 ja võimalikult
kiiresti.

Parimate soovidega,

Egle Ninep-Kaselt

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5597 1898

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3 10112 Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

From: Laur Kõiv <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 30, 2026 6:04 PM
To: Egle Ninep-Kaselt <[email-masked]>
Subject: RE: Projekti kooskõlastamine. Kivisilla tee 1 kaitsme nimivoolu
suurendamine

Tere

Oleme esitatud materjalid üle vaadanud ning esitame tähelepanekud.

*	Palume asendiplaanil kajastada TRAMi projektis planeeritava
liiklusmärgi tingmärk/kontuur.

Lisaks palume täpsustada, et kas sellise kujuga planeeritavast
liiklusmärgist elektrikaablite möödaminek on mõistlik ja kas ehitajad
selliselt kaablid ka rajavad?

Vb on mõistlik planeerida planeeritavast liiklusmärgist kaablid ühtlasema
kaarega mööda?

*	Palume kajastada asendiplaanil tekst loetavalt ilma kattumisteta.

*	Ristmeväljajoonisel palume planeerida valgustusmasti asukohas
sügavuseks 2,5m (hetkel sügavus ilmselt väiksem). Lisaks palume kajastada
vastavalt asendiplaanile katastriüksuse piirid lõigus B-A, hetkel kajastub
ristmeväljajoonisel ainult TRAMi kinnistu.

*	Palume täpsustada, kas TRAM maaüksustele planeeritakse
maanduspaigaldisi (maanduskaablid, maanduskontuur vms)?

*	IKÕ plaanidel palume kajastada IKÕ-alad väiksemalt. Kaablite
kinnistu piiri puutepunktist 1,0 m ulatuses, mitte rohkem.

Palume edastada projekt e-mailile  <mailto:[email-masked]>
[email-masked].

Olen puhkusel kuni 12.07.2026.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Egle Ninep-Kaselt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 9, 2026 5:35 PM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Projekti kooskõlastamine. Kivisilla tee 1 kaitsme nimivoolu
suurendamine

Tere,

Edastan parandustega projekti.

Parimate soovidega,

Egle Ninep-Kaselt

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5597 1898

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3 10112 Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.