Subject: Riigitee 4 Tallinn-Pärnu-Ikla (E67) km 70,2-78,8 lõigul 2+2 sõidurajaga maantee ehitusloa eelnõu
From: <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Mar 2025 14:36:27 +0200

Tere

Teile on saadetud Terviseameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument:

Pealkiri: Riigitee 4 Tallinn-Pärnu-Ikla (E67) km 70,2-78,8 lõigul 2+2 
sõidurajaga maantee ehitusloa eelnõu

Registreerimise kuupäev: 25.03.2025

Registreerimise number: 9.3-1/25/2056-2

Lugupidamisega

Terviseamet
Telefon 794 3500
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.terviseamet.ee <http://www.terviseamet.ee>

  <http://www2.rik.ee/delta/logo_ta.png>  <http://www.terviseamet.ee>
Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud 
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage 
saadud kiri koos kõikide lisadega.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.