Subject: Eesti Kiirabi Liidu juhatuse pöördumine
From: "Tuuli Paju" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>, "Tervisekassa" <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: Nikita Panjuškin - SOM <[email-masked]>,Marko Tähnas <[email-masked]>, "Signe Borissov" <[email-masked]>, "Kristiina Vaas" <[email-masked]>, "Taavet Reimers" <[email-masked]>, "Kersti Esnar" <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jul 2026 17:04:08 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan Eesti Kiirabi Liidu juhatuse pöördumise seoses kiirabi konkurssiga.

Parimate soovidega,

Tuuli Paju

Eesti Kiirabi Liidu juhatuse esimees

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Kasutustingimused. Kirjas esitatud teabe omanik on Sihtasutus Tartu Kiirabi, 
kui viidatud ei ole teisiti. Teabe kasutamine on lubatud ametialasel 
eesmärgil kirja sisuga määratud adressaadile. Teisele isikule ja teisel 
eesmärgil on teabe kasutamine keelatud.
Terms of use. The owner of the information provided in the letter is the 
Tartu Ambulance Foundation, unless otherwise indicated. The use of the 
information is permitted for professional purposes by the addressee 
specified in the content of the letter. The use of the information by 
another person and for another purpose is prohibited.