Subject: EHITUS EPP-870869 Hange (ehitamiseks) IP4462,(RHR 267929) Alu-Metsküla Rapla vald Rapla maakond,Rapla 110/35/10 piirkonnaalajaama Alu 10 kV fiidri rekonstrueerimine
From: "kaie falk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Oct 2025 19:40:49 +0300

Tere,

saadan uuesti. Märkimata jäi kogemata läbiviimise aeg.

Kaie Falk

Belsneks Elekter OÜ

+372 58050655

-------- Forwarded Message -------- 
Subject: 	EHITUS EPP-870869 Hange (ehitamiseks) IP4462,(RHR 267929) 
Alu-Metsküla Rapla vald Rapla maakond,Rapla 110/35/10 piirkonnaalajaama Alu 
10 kV fiidri rekonstrueerimineDate: 
Mon, 20 Oct 2025 19:30:23 +0300From: 
kaie falk  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>To: 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tere,

saadan liiklusvälise tegevuse loa taotluse.

-- 

Kaie Falk

Belsneks Elekter OÜ

+372 58050655