Subject: 19145 Lemsi Sääre tee L1, 19145 Lemsi Sääre tee L2 ja 19145 Lemsi Sääre tee L3
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "'Veera Leas'" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 6 May 2025 15:44:37 +0300

Tere

Eelmisel aastal lubati korrastada Lemsi Sääre tee lõigud 19145 Lemsi Sääre
tee L1, 19145 Lemsi Sääre tee L2 ja 19145 Lemsi Sääre tee L3.

Eelmisel suvel korrastati vaid üks lõik ja sedagi väiksemas mahus kui
tegelikult vajalik.

Millal korrastatakse kogu tee?

Lugupidamisega
Egon Vohu
vallavanem
Kihnu Vallavalitsus
+372 446 9910
+372 5564 9365
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.kihnu.ee/> www.kihnu.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.