Subject: C-591/24
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Sep 2025 09:49:48 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/505
Kohtuasja number: C-591/24
Vastuse kuup�ev: 30.09.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: audiovisuaalmeedia teenuste osutamine; info�hiskonna teenused; 
inimv��rikuse ja inimese isiku v��rtustamise austamine; s�navabadus
�iguslikud vormid: direktiiv 2010/13/EL; EL p�hi�iguste harta artikkel 11

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7878

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium