Subject: Kutse piiride looduses kindlakstegemisele ja kättenäitamisele - Eha ja Jaagu katastriüksuste piiride muutmine
From: Anu Kotka <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Fri, 27 Sep 2024 09:11:32 +0300

Tere

Teatan Märjamaa vallas Männiku külas asuvate Jaagu ja Eha 
katastriüksuste piiride muutmisest, mis piirneb Teile kuuluva 20186 
Sipa-Varbola tee katastriüksusega. Kutsun Teid ühise piiri looduses 
kindlakstegemisele ja kättenäitamisele. Kutse on lisatud käesolevale 
kirjale.
Piiride kättenäitamiseks palun varuda aega, sest asjaosalistega kogu 
piiri läbikäimisele ja kättenäitamisele võib kuluda mitmeid tunde.

Lugupidamisega

Anu Kotka
maamõõtja
maakorraldustööde tegevuslitsents 707 MA-k
[email-masked]
5394 4525
OÜ Piirinael

-- 
See e-kiri on kontrollitud viiruste suhtes Avasti antiviiruse tarkvaraga.
www.avast.com
---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.