Subject: RE: 2025-K047 I Soodevahe - 21.10 koosoleku küsimused
From: "Roven Toom" <[email-masked]>
To: Tauri Väli <[email-masked]>
Cc: Juri Kožanov <[email-masked]>, "Soodevahe" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Harju5" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Dec 2025 10:56:23 +0200

Tere

Seoses eile juhtunud õnnetusega, kus kallur sõitis paigaldatud õhuliini
alla (soojaku linnaku voolutoide), tuleksime tagasi taotluse juurde
paigaldada maakaabel puurimismeetodil.

Kuna teekaitsevöönd on väga lai, siis pigem jääme igal juhul puurimisega
teekaitsevööndisse.

Asukoha eskiis:

Täpsem kirjeldus allpool meilivahetuses. Jääme tingimusi ootama.

Lugupidamisega

Roven Toom

AS TREF Nord

Tel: 56604975

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Tauri Väli <[email-masked]>
Sent: kolmapäev, 29. oktoober 2025 15:02
To: Roven Toom <[email-masked]>
Cc: Juri Kožanov <[email-masked]>; Soodevahe
<[email-masked]>; [email-masked]; Harju5 <[email-masked]>
Subject: FW: 2025-K047 I Soodevahe - 21.10 koosoleku küsimused

Tere
Kahju. Oleks asi lahenenud kiiresti.

Praegu on kaks varianti, kas üle tee vedada õhuliin või maakaabel puurida.
Mõlema lahenduse kohta peab siis tingimused väljastama TRAM.
Minule endale tundub, et õhuliini puhul võtab kooskõlastuse protsess vähem
aega.
Mis on TV nägemus tänasel päeval. Kas pigem soov lähtuda siiski maakaabli
paigaldamisest või mõlemad variandid on mõeldavad ja pigem on olulisem
kumma lahendusega puhul saab töödega ajaliselt varem pihta hakata?

Peale eespool nimetatud täpsustusi saan info anda juba TRAM siseselt edasi
õigele üksusele.

Lugupidamisega

Tauri Väli
Ehituse projektijuht

Teehoiuteenistus
Põhja osakond
Ehituse üksus
+372 5851 5790
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Roven Toom <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, October 29, 2025 1:45 PM
To: Harju5 <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tauri Väli
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Juri Kožanov <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>; [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Soodevahe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 2025-K047 I Soodevahe - 21.10 koosoleku küsimused

Tere

Antud kaabel on teadmata omadustega ja teadmata ajast. Poolitatavad torud,
millega see kaitsti ei võimalda kõrvale uut kaablit sisse lükata.
Välistaksime antud kaabli kasutamise.

Kas tohime puurimismeetodil uue kaabli paigalduse teostada? Alustaksime
töödega esimesel võimalusel – selle nädala lõpus/uue nädala alguses.

Lugupidamisega

Roven Toom

AS TREF Nord

Tel: 56604975

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Harju5 <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 29. oktoober 2025 07:35
To: Roven Toom <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tauri Väli
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Juri Kožanov <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>; [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Soodevahe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: 2025-K047 I Soodevahe - 21.10 koosoleku küsimused

Tere!

Tuhnisin projektides ja leidsin järgmise info:

*	Soodevahe laoplatsile
<https://web.connect.trimble.com/projects/0SWhExduQvQ/data/folder/qHJmJSfK
4K0>  viiva juurdepääsutee ehituse seletuskiri

*

*	Soodevahe laoplatsile
<https://web.connect.trimble.com/projects/0SWhExduQvQ/data/folder/dlwkXqd5
Ss8>  viiva juurdepääsutee joonis

*

Ehk ma saan aru, et seal peaks olema see madalpinge maakaabel ja poolitav
kaablikaitsetoru

Ehkl see DWG joonis aitab selle Töövõtjal üles leida?!

Tervitused!

Rainer Jõesaar

projektijuht

Rail Baltic Estonia OÜ

Veskiposti 2/1, 10138 Tallinn

+372 56 678 433

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.rbestonia.ee/> www.rbestonia.ee

  _____

From: Roven Toom <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, October 28, 2025 11:36
To: Tauri Väli <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Juri Kožanov
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Harju5
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Soodevahe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: 2025-K047 I Soodevahe - 21.10 koosoleku küsimused

Tere

Jah. Elektrilevi samuti ei teadnud, et seal see eksisteerib ja palus meilt
infot, kui leiame. Käisime juba looduses šurfeerimas ja ei leidnud midagi.
Loomulikult soovisime seda esimese variandina kasutada. Küsisin ka
Rainerilt selle kohta, kas RBE dry port juurdepääsutee ehitamise käigus
sinna reservi ei paigaldanud ja pole vastust saanud, aga eeldan et meie
šurfeerimine ammendas teema.

Lugupidamisega

Roven Toom

TREF Nord AS

56604975

  _____

From: Tauri Väli <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, October 28, 2025 11:30:35 AM
To: Roven Toom <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Juri
Kožanov <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Harju5 <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Soodevahe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 2025-K047 I Soodevahe - 21.10 koosoleku küsimused

Tere

Mingi info justkui on olemas kitsenduste kaardil. See on vale?

Lugupidamisega

Tauri Väli
Ehituse projektijuht

Teehoiuteenistus
Põhja osakond
Ehituse üksus
+372 5851 5790
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Roven Toom <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, October 28, 2025 11:26 AM
To: Tauri Väli <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Juri Kožanov
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Harju5
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Cc: Soodevahe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: 2025-K047 I Soodevahe - 21.10 koosoleku küsimused

Tere

Seda ei eksisteeri.

Lugupidamisega

Roven Toom

TREF Nord AS

56604975

  _____

From: Tauri Väli < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 28, 2025 11:21:40 AM
To: Roven Toom < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Juri
Kožanov < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
Harju5 < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
<mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Soodevahe < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: 2025-K047 I Soodevahe - 21.10 koosoleku küsimused

Tere

Andmete järgi läheb sealt nn Juurdepääsutee alt justkui elektrikaabel
läbi, kas ei õnnestu antud kaablit kasutada (et peab eraldi ikkagi puurima
hakkama ajutise ühenduse jaoks?) või ajutist ühendust viia läbi ol ol
kaablikanalisatsioonist?

Lugupidamisega

Tauri Väli
Ehituse projektijuht

Teehoiuteenistus
Põhja osakond
Ehituse üksus
+372 5851 5790
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Roven Toom < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Tuesday, October 21, 2025 1:30 PM
To: Juri Kožanov < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Harju5 < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
<mailto:[email-masked]> [email-masked]; Tauri Väli <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Soodevahe < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: 2025-K047 I Soodevahe - 21.10 koosoleku küsimused

Tere

Tänase koosoleku teema jätkuks seoses ajutise vooluühendusega soojakute
linnakule:

Valime vooluühenduse loomiseks kinnise meetodi.

Seoses sooviga novembri esimesel nädalal juba vooluühendus luua, peame
koheselt puurmasina ära tellima.

Vooluühenduse loome ideaalis kinnistu 65301:001:4836 piirides. Seonduvalt
olukorraga looduses (reljeef, kitsendused) võib vajalik olla puurimismaad
pikendada ning seeläbi ei saa välistada sattumist ka kinnistutele
65301:001:4840,
65301:001:7250, 65301:001:7258, 65301:001:7259. Erakinnistuga
65301:001:6564 kooskõlastame tegevuse vajadusel ise.

Asukoha eskiis:

Palun Tellija ja/või Transpordiameti kinnitust, et tohime töö teostada.
Võimalusel (ATV vaba aja olemasolul) teostame töö järgmise nädala jooksul.

Lugupidamisega

Roven Toom

AS TREF Nord

Tel: 56604975

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Juri Kožanov < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 20. oktoober 2025 14:04
To: Harju5 < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
Cc: Soodevahe < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: 2025-K047 I Soodevahe - 21.10 koosoleku küsimused

Tere

Edastame 21.10 toimuva koosoleku aruteluks mõned küsimused ja teemad:

1.	Ajutine vooluühendus soojakutele. Reservtoru puudub ja kaalume
õhuliini rajamist. Mis on miinimumgabariit ja kellega postide paiknemine
kooskõlastada (RBE/TRAM?).

2.	Radisti 1 kinnistu väljalõige. Tundub, et muldkeha laienemise
jaoks on tehtud väljalõige kinnistust ja on vajalik uue aia rajamine. Ei
leia antud tööd ega omanikuga kooskõlastust.

Lugupidamisega,

Juri Kožanov

AS TREF Nord

Projektijuht

tel: 530 62000

e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Hoiatus: See e-kiri pärineb RBE välisest allikast. Olge manuste ja linkide
avamisel ettevaatlik!