Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Oct 2025 16:25:59 +0300

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/23486 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Soodevahe küla, Radisti tee 7, Harju 
maakond, Rae vald, Soodevahe küla, Radisti tee 7, Harju maakond, Rae vald, 
Soodevahe küla, Radisti tee 7, Harju maakond, Rae vald, Soodevahe küla, 
Radisti tee 7 (Büroo- ja laohoone, Elektriauto laadimistaristu, 
Gaasitorustik, Prügiaedik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punkti 1 
kohaselt. Lennuvälja kaitsevöönd!

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27580293>  (menetlus nr: 
512423), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.10.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (INGA KURGPÕLD) poole.