Subject: AIFMD 2 / UCITS 6 ülevõtmine Eesti õigusesse
From: "Anna Daniel [COBALT]" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Cc: "Monika Koolmeister [COBALT]" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Aug 2025 18:35:24 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Pöördun seoses 13. märtsil 2024 vastu võetud 
<http://data.europa.eu/eli/dir/2024/927/oj> direktiivi (EL) 2024/927 
(nimetatakse ka „AIFMD 2 / UCITS 6“) ülevõtmisega Eesti õigusesse. Kas 
Rahandusministeerium on juba koostanud või asunud koostama seaduseelnõud 
nimetatud direktiivi ülevõtmiseks? Kas oskate öelda, millal plaanitakse 
eelnõu avaldada? Kas on juba teada, kuidas plaanitakse reguleerida AIFMD art 
42 muudatused, muuhulgas kas olemasolevad load/registreeringud jäävad 
kehtima (grandfathering)?

Kas on teada muid asjaolusid, mis võivad mõjutada seda, millal või kuidas 
AIFMD 2 / UCITS 6 üle võetakse?

Ette tänades ja lugupidamisega

Anna Daniel

Anna Daniel

Advokaat

T.  <tel:> +372 665 1888

 <http://www.cobalt.legal/> www.cobalt.legal

#WeStandWithUkraine
COBALT I 35 years of shaping the legal landscape in the Baltics

Käesoleva e-kirja saatja on COBALT büroo Eestis ja sellele kohalduvad 
järgmised  <https://www.cobalt.legal/et/cobalti-e-kirja-hoiatusklausel/> 
tingimused ja  <https://www.cobalt.legal/et/uldtingimused/> üldtingimused