Subject: Mahasõit Vahi kinnistule Hiiumaa vallas
From: "Karl-Johannes Kadak" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Apr 2024 13:49:00 +0300

Tere

Pöördume Teie poole seoses kinnistuga Loja külas Hiiumaa vallas Hiiu 
maakonnas. Kinnistu on hoonestatud ning müügis. Kinnistu piirneb avaliku 
teega ning ammusest ajast on ka mingisugune mahasõidu moodi moodustis alles 
(nähtav ka Google Street View abil). Seoses ligipääsuga on tekkinud mõned 
küsimused.

Kas ja kuidas peab kinnistu omanik lahendama mahasõidu?

Lisasin manusena pildi, kus on punasega märgitud praegu eksisteeriva 
pinnastee asukoht, kus on peaks olema ka midagi mahasõidu laadset.

Kinnistu: Vahi
Katastritunnus: 63901:001:3780

Lugupidamisega
-- 

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4yWYI1BqNijUwgZNgqC0ILlKO73hZS3e4Z5dzOJrvMr5rgePSFxHJaRarG-qYqR9uXwEGD6hag>

Karl-Johannes Kadak
Apell Kinnisvara OÜ
Tel: +372 56604420

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

  <https://email-signature-image.com/signature.gif?u=474275&e=536108122&v=3b88e6ccf041b02407e7321a0d310581223122e6dcf0497679b2e314a82aae89>