Subject: Teavitus asutuselt arvamuse / kooskõlastuse küsimise kohta TPR-s
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jun 2026 11:40:10 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Hea TPR kasutaja!

Käesolevaga teavitame, et Teie asutuselt oodatakse arvamust või 
kooskõlastust ning sellele ülesandele pole veel valitud vastutavat täitjat. 
Palume määrata ülesande eest vastutav täitja esimesel võimalusel.
Planeering: DP043050 Paljassaare tee 6 kinnistu detailplaneering
Toiming: Detailplaneeringu kohta arvamuste kogumine
Tagasiside tüüp: Kooskõlastus
Esitaja: Terviseamet
Tähtaeg: 16.07.2026
Sisu: Palume tutvuda ja sobivusel kooskõlastada

Otselink ülesandele: 
https://tpr.tallinn.ee/menetlus/DP043050/arvamused/toiming/333955/tagasiside/261089

Lugupidamisega
Tallinna Linnaplaneerimise Amet