Subject: Jüri liiklussõlme projektist
From: Raul Vibo | Commuun OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Apr 2026 04:55:45 +0300

Tere

Seoses Jüri sõlme projekteerimistingmuste menetlusega soovin informatsiooni, 
milliseid lahendusi on kaalutud ja milliste põhjendustega on otsustatud 
ristikheina laadse sõlme kasuks?
Palun jagada K-Projekti poolt koostatud eskiise koos võrdlusmaterjalidega 
(riigihankes 
https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/8528444/contracts).

Järgmises L.ohutustunnis 07.05.2026 kell 17:30 käsitleme eritasandiliste 
sõlmede projekteerimise aspekte, eelkõige rampide projekteerimist. Eelmisel 
aastal puudutasime Kanama sõlme lahendust ning näha on analoogseid probleeme 
ka Jüri sõlme puhul. Kutsun projektiga seotud Transpordiameti isikuid 
arutelus osalema. Liitumiseks Teams link
L.ohutustund #16 | Meeting-Join | Microsoft Teams 
<https://teams.microsoft.com/meet/319435238233099?p=R1kvUZXloWIF5gAlET>
Infot L.ohutustundide kohta ja salvestused: 
https://liiklusohutusaudit.ee/lohutustund/

Parimat,

Raul Vibo
konsultant
liiklusohutuse audiitor
volitatud teedeinsener 8

+3725168496
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Informatsioon on tähtsaim ehitusmaterjal!

Portaal Liiklus.Ohutus.Audit
https://liiklusohutusaudit.ee
Teeme teed ohutuks. Võtame vastutuse.