Subject: kuidas lahendada tuletõrjeveevarustuse osa planeeringus?
From: "Janne Tekku" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Mon, 4 May 2026 09:48:28 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Küsin nõu. Kuidas lahendada tuletõrjeveevarustus  Pekoluite
detailplaneeringus?
Kuna tegemist ei ole standartse olukorraga ning standarditest/määrustest
ei leia sellise teema kohta abi.
Lisan lingi kuhu salvestasin fotod alast ja planeeringu joonised:
<https://entecee-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/janne_tekku_entec_ee/IgC
ieM43q6WmQ4GOqg-8PbCQAccS9gC6E6seRuFIlC3eAk8?e=SsHd07>  Pekoluite
detailplaneering

Tegemist on Pekoluite katastriüksuse detailplaneeringuga
(katastritunnusega 31701:001:2295), kus tegeldakse suve hooajal laste
merelaagri korraldamisega.
Pekoluite katastriüksusel korraldatakse alates 1998. aastast MTÜ Noorte
Mereklubi merelaagreid. Infot merelaagri kohta leiab sellelt lehelt
<https://merelaager.ee/> https://merelaager.ee/
Alal asuvad kuurilaadsed hooned ning suvel laagri toimumise ajaks tuuakse
kohale kämpingud.

Keskkonnaamet ei luba alale midagi ehitada/rajada sest tegemist on Pakri
hoiualal, mis on ühtlasi ka Natura 2000 võrgustikku kuuluv Pakri linnu- ja
loodusala.
Nad on nõustunud praeguse väikese õueala piires laagri tegevuse
jätkamisega, sest loodusuuring on tõestanud, et see ei sega kaitsealuseid
liike. Läbi koostatava planeeringu soovitakse seadustada praegune
lastelaagri tegevus, määrata ehitusõigus ol.ol hoonetele ja vähendada
ehituskeeluvööndit.

Palun Päästeameti abi ja juhiseid tuletõrjeveevarustuse lahenduse
koostamiseks.

Lugupidamisega,

Janne Tekku
Projektijuht, arhitekt-planeerija
OÜ Entec Eesti
_____________________________________________
Pärnu mnt 160E, Tallinn 11317, Estonia
Phone +372 6 177 430
Mobile +372 52 93 064
 <http://www.entec.ee/> www.entec.ee