Subject: Puuetega inimeste sotsiaaltoetuste seaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu
From: "Liis Raag" <[email-masked]>
To: "SM Info", "juhatus" <[email-masked]>
Date: Sat, 29 Jun 2024 12:16:00 +0300

Tere!

Kooskõlastame Eesti Ämmaemandate Ühingu poolt Puuetega inimeste
sotsiaaltoetuste seaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu.

Lugupidamisega
Eesti Ämmaemandate Ühingu juhatuse nimel
Liis Raag

---------- Forwarded message ---------
Saatja: &lt;[email-masked]&gt;
Date: T, 25. juuni 2024 kell 14:30
Subject: Puuetega inimeste sotsiaaltoetuste seaduse ja teiste seaduste
muutmise seaduse eelnõu
To: Eesti Apteekide Ühendus &lt;[email-masked]&gt;, Eesti Apteekrite
Liit &lt;[email-masked]&gt;, Eesti Arstide Liit
&lt;[email-masked]&gt;, Eesti Audioloogia Selts
&lt;[email-masked]&gt;, Eesti Füsioterapeutide Liit
&lt;[email-masked]&gt;, Eesti Naha- ja Suguhaiguste Arstide Selts
&lt;[email-masked]&gt;, Eesti Patsientide Liit
&lt;[email-masked]&gt;, Eesti Perearstide Selts
&lt;[email-masked]&gt;, Eesti Proviisorapteekide Liit
&lt;[email-masked]&gt;, Eesti Puuetega Inimeste Koda
&lt;[email-masked]&gt;, Eesti Sotsiaalasutuste Juhtide Nõukoda
&lt;[email-masked]&gt;, Eesti Sotsiaaltöö Assotsiatsioon
&lt;[email-masked]&gt;, Eesti Tegevusterapeutide Liit
&lt;[email-masked]&gt;, Eesti Tervisekassa
&lt;[email-masked]&gt;, Eesti Töötukassa &lt;[email-masked]&gt;,
Eesti Õdede Liit &lt;[email-masked]&gt;, Eesti Ämmaemandate Ühing
&lt;[email-masked]&gt;, Kogemusnõustajate Koda
&lt;[email-masked]&gt;, Eesti Rehabilitatsiooniasutuste Liit
&lt;[email-masked]&gt;, MTÜ Erihoolekandeteenuste Pakkujate Liit
&lt;[email-masked]&gt;, Tartu Ülikooli Kliinikumi
harvikhaiguste kompetentsikeskus &lt;[email-masked]&gt;,
Eesti Pensionäride Ühenduste Liit &lt;[email-masked]&gt;

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu eelnõu arvamuse avaldamiseks.
Palume teie arvamust eelnõu kohta hiljemalt 19.07.2024 e-posti aadressile
[email-masked] või DVK kaudu.
Link EIS-i:
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/35aa6c73-752b-42ac-b28d-09d
d322c0e7a

Pealkiri: Puuetega inimeste sotsiaaltoetuste seaduse ja teiste seaduste
muutmise seaduse eelnõu

Registreerimise kuupäev: 25.06.2024

Registreerimise number: 1.2-2/68-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium	
Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
www.sm.ee