Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 28 May 2026 10:38:56 +0300

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2611201/11919 aadressile 
Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, Krati tee 10 (Reklaamtahvel) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku § 
36 lg 5 p 2. Taotleja on varasemalt Transpordiametiga esitanud taotluse 
perspektkiivi selgitamise osas päringu. vt kiri allpool. Saatja: Jaan Saia 
Saatmisaeg: teisipäev, 17. märts 2026 11:38 Adressaat: 'Jaan-Eerik Puurand' 
Teema: Vs: Krati tee 10, Peetri alevik, Rae vald reklaamtahvel Tere 
Tuginedes Ehitusseadustik § 72 ei nõustu Transpordiamet riigitee 
kaitsevööndis erksa sisevalgustusega ning liikuvaid pilte näitava ning 
sellega liiklejate tähelepanu liikluse jälgimiselt kõrvale tõmbava 
liiklusvälise teabevahendi paigaldamisega riigitee kaitsevööndisse. 
Vaatamata sellele, et Teie paigaldatav seade jääb riigitee kaitsevööndist 6 
meetit ei ole liikluse jälgimiselt tähelepanu kõrvale tõmbava liiklusvälise 
teabevahendi suure liiklussageduse, suurendatud piirkiiruse ja pingelise 
liiklusega teelõigule sobilik. Arvestades eeltoodut Transpordiamet 
nõusolekut ei anna. Lugupidamisega Jaan Saia liikluskorraldaja Põhja osakond 
korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, tel. +372 565 27 80

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27870453>  (menetlus nr: 
549228), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (RAIN ORRO) poole.