Subject: Päring seoses 01.07.2026 jõustuva määruse teavitamiskohustusega
From: Kati Nõmm <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jun 2026 09:32:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!
Soovime saada täiendavat infot 01.07.2026 jõustuva määruse kohta, milles
on sätestatud, et „tervishoiuteenuse osutaja on kohustatud kirjalikult
teavitama Terviseametit ohjeldusmeetme rakendamisest“.
Seoses eeltooduga palume täpsustada, kuidas antud teavitamise protsess
praktikas korraldatud on. Soovime teada, millises vormis ja millise kanali
kaudu tuleb Terviseametit ohjeldusmeetme rakendamisest teavitada ning kas
selleks on ette nähtud kindel vorm või juhend.
Samuti palume täpsustada, millised andmed peavad teavituses sisalduma ja
millise aja jooksul alates ohjeldusmeetme rakendamisest tuleb teavitus
esitada.
Täname ette vastuse ja selgituste eest.

Parimate soovidega

Kati Nõmm

Kvaliteedispetsialist | AS Lääne-Tallinna Keskhaigla

+372 6303065 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  | www.keskhaigla.ee
<http://www.keskhaigla.ee/>