Subject: C-723/26
From: <[email-masked]>
To: "International - AKI" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Aug 2026 10:17:00 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/464
Kohtuasja number: C-723/26
Vastuse kuup�ev: 11.09.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: isikuandmete kaitse; kahju h�vitamise hagi; kohtualluvus; 
veebikammimise kaudu andmete kogumine (scraping)
�iguslikud vormid: m��rus (EL) nr 1215/2012; m��rus (EL) nr 2016/679

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8980

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium